Meestgestelde vragen

Wij helpen je uiteraard graag met al je vragen! Op zoek naar meer info over de bezorging of retourneren? Dat vind je allemaal hier.

Meestgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Paulie Pocket bestelling in huis heb?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen! Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag door ons verzonden. Je kunt er dan vanuit gaan dat het pakket de volgende dag óf de dag erna aangeboden word.

Wat moet ik doen als ik een kapot item heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar info@pauliepocket.nl

  1. vermeld hierin wel altijd je ordernummer
  2. en maak een foto van het item dat kapot is.

Zo kan de klantenservice jou zo snel mogelijk helpen!

Kan ik mijn artikelen ruilen?

Is het item dat je hebt besteld toch niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren. Bij Paulie Pocket heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening!
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gedragen items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald, omdat je voor minder dan €50 hebt besteld? Dan betalen wij deze natuurlijk aan je terug (mits je de hele bestelling retourneert!).