Meestgestelde vragen

Wij helpen je uiteraard graag met al je vragen! Op zoek naar meer info over de bezorging of retourneren? Dat vind je allemaal hier.

Meestgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Paulie Pocket bestelling in huis heb?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen! Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 zijn geplaatst, worden dezelfde dag door ons verzonden. Je kunt er dan vanuit gaan dat het pakket de volgende dag óf de dag erna aangeboden word.

Wat moet ik doen als ik een kapot item heb ontvangen?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar info@pauliepocket.nl

  1. vermeld hierin wel altijd je ordernummer
  2. en maak een foto van het item dat kapot is.

Zo kan de klantenservice jou zo snel mogelijk helpen!

Kan ik mijn artikelen ruilen?

Is het item dat je hebt besteld toch niet helemaal naar wens? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@pauliepocket.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening!
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gedragen items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald, omdat je voor minder dan €50 hebt besteld? Dan betalen wij deze natuurlijk aan je terug (mits je de hele bestelling retourneert!).